تشکل تخصصی صادرات
نخستین رویداد بین ­المللی خصوصی­ سازی در اقتصاد ایران در تاریخ شنبه ۳۱ اردیبهشت به مدت ۴ روز در سالن اجلاس سران با مشارکت سازمان خصوصی ­سازی، وزارت اقتصاد، اتاق ایران، مجلس شورای اسلامی و سایر سازمان ها و نهادها برگزار می­گردد. 

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی هدف اصلی برپایی این رویداد، بررسی دو دهه خصوصی سازی در کشور است که در این رویداد، سران قوا و مقامات ارشد کشور، فعالان اقتصادی، صاحب­نظران داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.نخستین رویداد بین المللی

از برنامه­ های اصلی این همایش، برگزاری ۱۵ نشست تخصصی در موضوعات مرتبط با واگذاری می­باشد. همچنین در رویداد مزبور علاوه بر معرفی فرصت­های مشارکت و سرمایه­ گذاری در بنگاه­ های مشمول واگذاری، به ارزیابی واگذاری ۷۰۰ شرکت در نمایشگاه جانبی پرداخته می­شود.

 

علاقه مندان میتوانند برنامه این رویداد بین المللی را در فایل پیوستی زیر مشاهده نمایند.

 

نقش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در برگزاری رویداد

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی در راستای برگزاری رویداد مزبور، نقش فعالی داشته به نحوی که طی دو مرحله در اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری دو نشست با موضوع “واگذاری­های چالشی؛ راهکارها و پیشنهادات” نمود.

نشست­های مذکور با حضور فعالان اقتصادی و سازمان­ها و نهادهای ذی ربط نظیر سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد، هیئت داوری، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و غیره تشکیل شدند و در این نشست­ها به آسیب شناسی فرآیند خصوصی سازی در کشور و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در واگذاری ها پرداخته شد.

نخستین رویداد بین المللی

براساس برنامه تدوین شده برای همایش، رئیس محترم اتاق ایران جناب آقای مهندس شافعی در مراسم افتتاحیه رویداد به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. جناب آقای دکتر قاسمی رئیس محترم مرکز پژوهش­های اتاق ایران به عنوان یکی از اعضای کمیته علمی در این همایش حضور دارند.

برگزاری پنلهای تخصصی یکی از برنامه اصلی این رویداد است که علاوه بر رئیس محترم اتاق، جناب آقای دکتر سلاح ورزی، جناب آقای مهندس خوانساری و جناب اقای دکتر قاسمی نیز در پنل­های ” مسائل مشترک واگذاری­ها از منظر قانونگذاری” و ” ارزیابی عملکرد اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ” حضور خواهند داشت.

به منظور دریافت فایل و مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید.

اطلاعیهاافاذفدداتشکل از شرکت های فعال در بخش های مختف صنعت از جمله مصالح ساختمانی به ایران عزیمت کنند.بدینوسیله اعلام میدارد برای شرکت در این نشست، خواهشمند است فرم ثبت نام مربوط فتتاح مرکز تجاری ایران دراعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در. صورت داشتن عضویت معتبر از یارانه ۲۵۰ دلاری برای اسپانسری، ۱۵۰ دلاری در ثبت نام سطح یک و ۱۰۰دلاری در ثبت نام سطح دو برخوردار میگردند.فراخان نشست تجاری، لیست تجار عراقی حاضر در این .نمایشگاه، برنامه و .شرایط ثبت نام حض.ور در. این. نشست تجارینامه اداره ایمنی در ادامه پیوست شد.ه استنامه اداره ایمنی .برگزاری نمایشگاههای بین المللی زیمباوه

اماراتگزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *