تشکل تخصصی صادرات

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از آخرین خبر،. صندوق بین‌المللی پول (IMF) توصیه‌هایی را در مورد نحوه تنظیم ارزهای دیجیتال. ارائه کرد و خاطرنشان ساخت که نیاز فوری به همکاری‌های بین‌المللی .در زمینه مقررات ارزهای دیجیتال وجود دارد.

توبیاس آدریان، دونگ هی، آدیتیا ناراین از بخش بازارهای پولی و سرمایه صندوق بین‌المللی .پول می‌گویند که مقررات جهانی ارزهای دیجیتال باید. جامع، سازگار و هماهنگ باشند.

به گزارش bitcoin، دارایی‌های دیجیتال، محصولات و خدمات مرتبط با آن. در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده‌اند و ارتباط متقابل آن‌ها با سیستم. مالی تنظیم شده در حال افزایش است.

صندوق بین المللی پول توصیه هایی در مورد مقررات رمزنگاری ارائه می کند

صندوق بین المللی پول روز پنجشنبه یک پست وبلاگی در مورد مقررات مربوط به. ارزهای دیجیتال منتشر کرد. پست با عنوان «مقررات جهانی رمزارز باید جامع، سازگار .و هماهنگ باشد» توسط توبیاس آدریان، دونگ هی و آدیتیا ناراین. از بخش بازارهای پولی و سرمایه صندوق بین‌المللی پول نوشته شده است.
نویسندگان با اشاره به اینکه «دارایی‌های رمزنگاری. و محصولات و خدمات مرتبط با آن در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده‌اند» و «ارتباطات متقابل آن‌ها با سیستم .مالی تنظیم‌شده در حال افزایش است»، اذعان داشتند:

دارایی های رمزنگاری به طور بالقوه سیستم پولی و مالی. بین المللی را به روش های عمیقی تغییر می دهند.
آنها توضیح دادند: «سیاست‌گذاران برای نظارت بر ریسک‌های. این بخش در حال تحول، که در آن بسیاری از فعالیت‌ها غیرقانونی هستند، تلاش. می‌کنند» و افزودند: «در واقع، ما فکر می‌کنیم. که این خطرات ثبات مالی به زودی در برخی کشورها .سیستمی می‌شوند.»

صندوق بین المللی پول پیشنهاد می کند که رمزارز چگونه باید تنظیم شود

سپس پست صندوق بین‌المللی پول در مورد چگونگی تنظیم ارزهای دیجیتال بحث می‌کند. نویسندگان اظهار داشتند: «چارچوب نظارتی جهانی باید زمینه بازی برابر در طول فعالیت و طیف ریسک را فراهم کند.
 اولاً، ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری – از جمله آنهایی که ذخیره، انتقال، تسویه، و نگهداری ذخایر و دارایی ها را ارائه می دهند – «باید دارای .مجوز یا مجاز باشند». معیارهای صدور مجوز و مجوز باید به وضوح بیان شود، مقامات مسئول به وضوح تعیین شوند، و مکانیسم های .هماهنگی بین آنها به خوبی تعریف شود.

ثانیاً، آنها افزودند: «الزامات باید متناسب با موارد استفاده اصلی دارایی‌های کریپتو و استیبل کوین‌ها باشد»، و خاطرنشان کردند. که تنظیم‌کننده‌ها «نیاز دارند برای رسیدگی به خطرات مختلف ناشی از کاربردهای مختلف و در حال تغییر، از جمله بانک‌های مرکزی و سازمان‌های نظارتی اوراق بهادار، هماهنگ شوند.

ازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه،

در نهایت، پست صندوق بین‌المللی پول خاطرنشان می‌کند که «مقامات باید الزامات روشنی را در مورد موسسات مالی تنظیم‌شده در رابطه. با قرار گرفتن در معرض و تعامل با ارزهای دیجیتال ارائه کنند.»

نویسندگان همچنین هشدار دادند که «در بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه، ظهور کریپتو می‌تواند آنچه را که «رمزگذاری» نامیده‌ایم تسریع کند. زمانی که این دارایی‌ها جایگزین ارز داخلی شوند و محدودیت‌های مبادله و اقدامات .مدیریت حساب سرمایه را دور بزنند.» آنها نتیجه گرفتند: نیاز فوری به همکاری و همکاری فرامرزی برای رسیدگی به چالش های فنی، قانونی، نظارتی و نظارتی وجود دارد.

 

 

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل آنها، با ما در ارتباط باشید.

پربازدیدترین اخبار:

افزایش حمل کالاهای اساسی از بندر امام

نامه سازمان بنادر در خصوص تمدید مهلت تخفیف شناورها

محبوب شدن شیبا و تتر در ترکیه

دومینوی ورشکستگی غول‌های چینی

صادرات۶۰ میلیون دلاری زعفران

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *