تشکل تخصصی صادرات

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی، موسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا با نظارت اتاق مشترک بازرگانی  ایران و عراق در نظر دارند دومین نشست تجاری B2B ایران و عراق را با اعزام یک هیئت تجاری از ایران به اربیل عراق و با حضور حدود ۵۰ شرکت تولیدی و بازرگانی ایران و ۱۰۰ تاجر تراز اول اقلیم کردستان عراق، در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در اربیل برگزار نمایند.

تاریخ اعزم هیات تجاری سه شنبه ۲۸ دی ماه و تاریخ بازگشت جمعه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ می باشد.

اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در صورت داشتن عضویت معتبر از یارانه ۲۵۰ دلاری برای اسپانسری، ۱۵۰ دلاری در ثبت نام سطح یک و ۱۰۰دلاری در ثبت نام سطح دو برخوردار میگردند.

فراخان نشست تجاری، لیست تجار عراقی حاضر در این نمایشگاه، برنامه و شرایط ثبت نام حضور در این نشست تجاری در ادامه پیوست شده است.

آخرین مهلت ثبت نام ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ بوده و به دلیل لزوم هماهنگی و ارسال لیست به وزارت امور خارجه، شرکت هواپیمایی و مرز زمینی، مهلت ثبت نام غیر قابل تمدید می باشد.

 

دومین نشست تجاری B2B ایران و عراق

به منظور دریافت فایل و مشاهده متن نامه بر روی عکس زیر کلیک کنید.

اطلاعیها

افاذفددافتتاح مرکز تجاری ایران در اماراتگزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

اطلاعیهانمایشگ.اه آنلاین بین الافتتاح مرکز تجاری ایران در اماراتمللی اتیوپییکپارچه شود و زیرساخت لازم برای اجرای قواعد نیز فراهم آیدمطالعات امکان سنجی و نوع مشارکت، تهیه شده در سفارت جمهوری اسلامی ایرام در کینشازا منتشر شده است..علاقه مندان میتوانند فایل م.ربوطه را از لی.نک زیر دانلود کنند.”س.ومین رویداد مدومین نشست تجاری B2B ایران و عراقار” را با هدف ارا..ئه خدمات به مدیران بنگاه های بخش خصوصی سراسر کشور و اعضای هیات مدیره تشکل ها با موضوع “پایداری و ادامه مسیر کسب و کار .نگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در .شر.ایط فعلی”

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل آنها، با ما در ارتباط باشید.

 

پربازدیدترین اخبار:

 

توقف قراردادهای ۱۰میلیارد دلاری بین ایران و انگلیس با خروج آمریکا از برجام

مرغداران خواهان‌‌ آزادی صادرات شدند

ثاتیر اتفاقات روزهای گذشته بر قیمت دلار در بازار امروز

امکان توسعه تجارت با عراق تا ۲۰میلیارد دلار

گزارش اتاق بازرگانی از مهم‌ترین چالش‌های بین بخش خصوصی و دولت

اتاق تهاتر کالا با پاکستان فعال شد

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *