تشکل تخصصی صادرات

.به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی، بر اساس نامه شماره ۴۳۰/۳۰۲۵۷ سازمان توسعه تجارت ایران، با توجه به مذاکرات انجام شده با شرکت پارس گروپ، صاحب امتیاز پورتال رسمی اطلاع رسانی مناقصات دولتی و خصوصی در کشور ارمنستان، نحوه ثبت نام در این پورتال به آدرس https://www.tender.am اعلام شد.ثبت نام در پورتال رسمی مناقصات کشور ارمنستان

 

هزینه اشتراک سالانه برای شهروندان غیرارمنی معادل ۱۵۰ هزار درام می باشد که طبق توافق صورت گرفته، انجمن ها، اتحادیه ها و شرکت های ایرانی می توانند با واریز مبلغ ۷۵ هزار درام به حساب ۲۰۸۰۰۰۱۲۹۱۷۰۰۱۰۰ AMD یا معادل یورویی به حساب ۲۰۸۰۰۰۱۲۹۱۷۰۰۱۰۷ EUR و تکمیل فرم ثبت نام در پورتال https://form.jotform.com/210202044991445 نسبت به افتتاح حساب اشتراک اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است در سایت مذکور مناقصات در گروه های مختلفی اعم از قطعات کامپیوتر، سوخت، میوه و سبزیجات، خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات پزشکی و کالاهای صنعتی وجود دارد.

به روغن‌پایه نیاز دارد؛ همچنین تمام تجهیزاتی که در صنعت اکتشاف مورد نیاز است، و تأمین آن تجهیزات از طرف سوری مطرح شد.وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران اطلاعات جامعی درباره توانمندی‌های. ایران در بخش‌های مربوط به صنایع .نفت، تولیدات شرکت‌های بخش خصوصی در حوزه انرژی، صنعت و معدن ارائه داد.

 

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل آنها، با ما در ارتباط باشید.

پربازدیدترین اخبار:

 

باید معلوم شود چرا صادرات ایران به سوریه کم است

زمینه‌ توسعه تجارت الکترونیک فرش دستباف فراهم شد

اجرای قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده

تصمیم مهم آذربایجان و ارمنستان برای تعیین مرزها

نشست تخصصی بررسی ظرفیت های صادراتی معدنی

سقوط سهم فرش از صادرات غیرنفتی به زیر یک درصد

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *