تشکل تخصصی صادرات
استعلام غیر حضوری بیمه

آغاز به کار سامانه استعلام غیرحضوری اعتبار دفترچه های درمانی از سوی سازمان بیمه تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران اجرایی شد

به گزارش انجمن صادرکنندگان و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ ارائه خدمات غیرحضوری به تمامی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی از طریق سامانه تامین اجتماعی امکانپذیر شد.

برای کاربرانی که قبلاً ثبت نام نکرده اند، کنترلهای لازم با سامانه سازمان ثبت احوال به منظور احراز هویت کاربران و همچنین کنترل مالکیت شماره تلفن همراه شخص صورت می پذیرد.

در صورتیکه شماره تلفن همراه وارد شده متعلق به شخص بیمه شده نباشد، نیاز است پس از طی کلیه مراحل ثبت نام، بیمه شده شخصاً با در دست داشتن مدارک هویتی به یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نماید.

با توجه به ضرورت تائید اطلاعات هویتی فرد متقاضی در سامانه های مذکور و زمانبر بودن این فرآیند، جهت ارسال پیامک فعال سازی حساب کاربری، به زمانی حدود ۲ ساعت نیاز است.

درخصوص چگونگی ثبت نام در سامانه برای افرادی که شماره موبایل به نام خودشان نباشد، شماره تلفن همراه وارد شده صرفاً میباید متعلق به شخص ثبت نام کننده باشد.

در غیر اینصورت جهت فعال سازی حساب کاربری مراجعه به شعبه الزامی است.

چنانچه امکان بازیابی گذرواژه با هیچ یک از ۲ روش پیشنهادی وجود نداشت، مخاطبین جهت بازیابی به نزدیکترین شعبه مراجعه نمایند.

مخاطبین در صورت عدم دریافت پیامک بازیابی به مدت ۲۰ دقیقه (مدت اعتبار شناسه)، مجدداً نسبت به ثبت درخواست بازیابی رمز طبق راهنمای کاربری اقدام نمایند.

 

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل آنها، با ما در ارتباط باشید.

اخبار روز:

طرح «بانکداری جمهوری اسلامی ایران»

آگهی ترحیم «پول ملی» منتشر شد!

نامه ۸۳ ثروتمند جهان؛ از ما مالیات بیشتری بگیرید

روند نزولی تولید کالاها/ کاهش مشاغل تولیدی چه عواقبی را به دنبال خواهد داشت؟

پیش‌بینی رکود اقتصادی عمیق اروپا در سال۲۰۲۰/ تولید ناخالص داخلی اروپا چقدر کاهش خواهد یافت؟

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *