تشکل تخصصی صادرات

شماره ۱۱ نشریه دنیای صادرات منتشر شد

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی،معدنی و خدمات مهندسی، فصلنامه «دنیای صادرات» با صاحب امتیازی این انجمن در راستای گردش اطلاعات و تقویت بخش صادرات در کشور در قالب نشریه الکترونیکی در پایان هر فصل منتشر می شود.

این نشریه با تولید دانش جدید و کاربردی در حوزه صادرات و با رویکرد پژوهش و تحقیق و آموزش از طریق گفتگو و مصاحبه با فعالان بخش خصوصی و مسئولین دولتی و تهیه گزارش و یادداشت های تخصصی سعی دارد گامی در جهت حل مشکلات صادراتی کشور بردارد. از آنجا که با همکاری و همیاری همه فعلان اقتصادی و صاحب نظران و اساتید این حوزه می توان غنای لازم را به این رسانه بخشید، لذا دفتر تحریریه «دنیای صادرات» آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ارسال مطالب مرتبط است. 

قابل ذکر است نشریه انجمن به طور معمول به سفارتخانه ها و نمایندگی های ایران در خارج از کشور نیز ارسال می گردد لذا مکان مناسبی جهت معرفی شرکت های صادراتی است.

شماره ۱۱ نشریه دنیای صادرات منتشر شد

به منظور دریافت فایل شماره ۱۱ نشریه دنیای صادرات بر روی عکس زیر کلیک کنید.

اطلاعیها

افاذفددگزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

اطلاعیهانمایشگ.اه آنلاین بین المللی اتیوپییکپارچه شود و زیرساخت لازم برای اجرای قواعد نیز فراهم آیدمطالعات امکان سنجی و نوع مشارکت، تهیه شده در سفارت جمهوری اسلامی ایرام در کینشازا منتشر شده است.علاقه مندان میتوانند فایل مربوطه را از لینک زیر دانلود کنند.”سومین رویداد مشاوره به کسب و کار” را با هدف ارائه خدمات به مدیران بنگاه های بخش خصوصی سراسر کشور و اعضای هیات مدیره تشکل ها با موضوع “پایداری و ادامه مسیر کسب و کار بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در شرایط فعلی

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل آنها، با ما در ارتباط باشید.

 

پربازدیدترین اخبار:

 

۲۰ مطالبه از متولی تجارت

عراق دومین خریدار کالای ایرانی

رشد صادرات پشم شیشه ایران در ۸ماهه اول سال جاری

آغاز رفع موانع تجارت از سوی وزارت خارجه

ماجرای نخل هایی که به مقصد نرسید

افزایش ۵۰ درصدی صادرات تا پایان سال

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *