تشکل تخصصی صادرات
اعلام تعرفه های جدید واردات به عراق
بنا بر اعلام سرپرست اداره‌کل غرب آسیا وزارت امورخارجه، با تصمیم هیات‌دولت عراق تعرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید واردات ۲۱۰قلم کالا به این کشور تا تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۱ تمدید شد. 

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از اتاق ایران‌آنلاین، هیات گذرگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مرزی عراق. از تمدید مصوبه هیات وزیران این کشور مبنی‌بر صفرشدن عوارض گمرکی ۲۱۰ قلم کالای وارداتی به عراق تا هشتم مهر ۱۴۰۱ خبر داد.تعرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید صادرات به عراق

تعرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید صادرات به عراق

بر اساس اعلام سرپرست اداره‌کل غرب آسیا وزارت امورخارجه کشورمان، با این اتفاق، ممنوعیت واردات ۲۱۰ قلم کالای. موردنیاز عراق و معافیت این کالاها از پرداخت عوارض گمرکی که قبل از بحران افزایش قیمت‌ها برای سه‌ماه به تصویب. رسیده.بود، تا سه‌ماه دیگر نیز تمدید شد و فعلا سیاست‌های عراق برای حمایت از کالای محلی و اخذ مالیات از این اقلام اجرا نمی‌شود.

پیش از این و در اواخر اسفندماه سال‌گذشته دولت عراق عوارض گمرکی واردات ۲۱۰ کالای اساسی به این کشور از جمله. برخی اقلام غذایی، مصالح ساختمانی و همچنین مواداولیه ویژه کارخانه‌ها را برای سه‌ماه حذف کرده.بود.

 

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل

آنها، با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ تاثیر کاهش ارزش پول گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *