تشکل تخصصی صادرات
نماینده مردم ساری در صحن علنی مجلس از تعلل در اعلام وصول استیضاح برخی از وزرا از جمله وزیر صنعت گلایه کرد و گفت: سه ماه است که استیضاح وزیر صمت تحویل هیات رئیسه شده اما در هیات رئیسه معطل مانده است. 

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از اقتصاد آنلاین، علی بابایی کارنامی در تذکری. شفاهی در جریان جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس مجلس بیان کرد: تذکر بنده به ماده ۲۲۱. آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص استیضاح وزرا باز می‌گردد چرا استیضاح برخی از وزرا از جمله وزیر صنعت، معدن و. تجارت اعلام وصول نمی‌شود. سه ماه است که استیضاح وزیر صمت تحویل هیات رییسه شده.اما در هیات رییسه معطل مانده.است.استیضاح وزیر صمت اعلام 

او در ادامه اظهار کرد: ماده ۲۲۱ آیین‌نامه بر این موضوع تاکید دارد که درخواست استیضاح زمانی که بیش از ۱۰ امضاء. داشته باشد باید بلافاصله در صحن مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده.و مورد رسیدگی قرار گیرد. دلایل ناکارآمدی وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص است اما چرایی وضعیت موجود باید مشخص شود.

استیضاح وزیر صمت اعلام

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در بعد نظارتی حق دارد و در بحث گرانی خودرو و. اوضاع و احوال اقتصادی نمی‌تواند از حقوق ملت کوتاه بیاید. هیات رییسه توضیح دهد که چرا استیضاح وزیر صمت اعلام. وصول نمی‌شود. بنده پیگیر حقوق کارگران در دولت هستم و از شما نیز می‌خواهم این موضوع را با جدیت دنبال کنید.

تحصیلات و سوابق مسئولان شفاف می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدیران و مسئولان دستگاه ها را مکلف به شفاف‌سازی تحصیلات، سوابق و نحوه بکارگیری خود کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در. مورد طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را بررسی کرده و ماده ۲ این طرح را به تصویب رساندند.

دو فوریت طرح ساماندهی اجاره‌ بهای املاک تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی موافقت کردند.

علی خضریان نماینده تهران تقاضای بررسی دو فوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی را مطرح کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد شنیدن نظرات نمایندگان موافق و مخالف دو فوریت، با ۱۴۹ رای موافق، ۲۹ رای. مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در مجلس، با بررسی.طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی با قید دو فوریت موافقت کردند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *