تشکل تخصصی صادرات
نایب رییس مجلس نمایندگان مردم اندونزی روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از ایسنا، رحمت گوبل، نایب رییس مجلس نمایندگان مردم اندونزی در امور صنعت و توسعه در دیدار با.مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، هدف از سفرش به تهران را پیگیری توافقات و تفاهمات میان مقامات‌ دو کشور بیان و بر ارتقای روابط میان جمهوری اسلامی ایران.و جمهوری اندونزی به عنوان دو کشور  مهم در دو نقطه استراتژیک تاکید کرد.اعلام آمادگی تهران 

نایب رییس مجلس نمایندگان مردم اندونزی همچنین با اشاره به توانمندیهای علمی و فناوری و منابع ایران، آمادگی پارلمان. اندونزی را برای توسعه همکاری با ایران به‌ویژه در زمینه های اقتصادی و تجاری اعلام کرد.

اعلام آمادگی تهران

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه نیز ضمن اشاره به روابط دوستانه دو کشور ایران و اندونزی به بیان. ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نانو فناوری، بایوتکنولوژی، ترانزیت، شبکه ریلی و منابع معدنی. و انرژی پرداخت و خواهان تمرکز بر ارتقای روابط در حوزه های مورد اشاره شد.

صفری در ادامه با تاکید بر امکان افزایش حجم روابط تجاری میان دو کشور و معرفی بندر چابهار به عنوان یک نقطه. ترانزیتی مهم و امن برای کالاهای صادراتی اندونزی و امکان صدور آن به کشورهای منطقه از جمله آسیای میانه و قفقاز،. آمادگی کشورمان برای استفاده از ارزهای ملی در مبادلات تجاری و بکارگیری مکانیزم تهاتر را برای گسترش هرچه بیشتر. روابط تجاری میان دو کشور اعلام کرد.

 

 

 

 

 

 

پربازدیدترین اخبار:

 

 

 

 

 

حجم تجارت ایران با روسیه ۴.۵ میلیارد دلاری شد

رشد ۶۰ درصدی تجارت ایران و سوریه

رشوه‌های ۵۰ میلیارد تومانی در اتاق بازرگانی!

بازگشت دوباره بیت کوین به کانال ۳۵هزار دلاری

تبعات نامطلوب اعمال حقوق ورودی بر ماشین آلات

پرداخت بدهی عراق به ایران قطعی شد

خط و نشان جدید دولت برای تجار

 

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

 

 

 

 

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ تاثیر کاهش ارزش پول گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *