تشکل تخصصی صادرات
تا پایان سال پایانه مرزی رازی به بهره برداری می‌رسد و امروز هم پایانه مرزی شلمچه افتتاح شد.

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از باشگاه خبرنگاران، داریوش امانی گفت:. ۳۸۸ پروژه را با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان،.امروز در بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای به بهره‌برداری رساندیم.افتتاح پایانه مرزی رازی

به گفته مدیرعامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هوشمندسازی حمل‌ونقل جاده‌ای، تکمیل و محوطه سازی پایانه‌های مرزی بهسازی و روکش آسفالت از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود. که به بهره داری رسید. تا پایان امسال پایانه مرزی رازی به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان که نقش مهمی در حوزه ترانزیت دارد به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح پایانه مرزی رازی

مرز رازی، یکی از مرزهای سه گانه کشورمان با ترکیه است.که در شهرستان خوی واقع شده. و نزدیک ترین مرز به شهر وان به عنوان یکی از شهرهای مهم شرق ترکیه است.

دیروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و همچین معاونان حمل و نقلی کشور و از طریق ویدئو کنفرانس مجتمع رفاهی و همچین پایانه مرزی شلمچه افتتاح شد.

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل

آنها، با ما در ارتباط باشید.

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ تاثیر کاهش ارزش پول گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *