تشکل تخصصی صادرات

بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در جهان به یکی از اولین صرافی‌هایی تبدیل شد که به هاب ارز دیجیتال تازه تأسیس مرکز تجارت جهانی دبی می‌پیوندد. بایننس تنها یک روز پس از راه‌اندازی مرکز ارزهای دیجیتال در دبی اعلام کرد که یادداشت تفاهمی با اداره مرکز تجارت جهانی دبی امضاء کرده است.صرافی بایننس به هاب 

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات  مهندسی به نقل از آخرین خبر، به گزارش cointelegraph، صرافی بایننس به‌عنوان بخشی از عضویت خود در این ابتکار، به اداره مرکز تجارت جهانی دبی (DWTCA ) کمک می‌کند تا چشم‌انداز تسریع در راه‌اندازی یک هاب صنعتی جدید برای دارایی‌های مجازی جهانی را ترسیم کند. گفتنی است که بایننس اعتقاد دارد که دستور کار جدید دبی به رشد اقتصاد جهانی کمک خواهد کرد.

Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس اخیراً به تحولات نظارتی در مورد ارزهای دیجیتال در دبی علاقه مند شده است. ژائو همچنین اولین خانه خود را در ماه اکتبر در دبی خرید.
همکاری بایننس با DWTCA می‌تواند برای صرافی ارز دیجیتال معنادار باشد، زیرا این شرکت در تلاش برای برقراری روابط با چندین تنظیم کننده مالی جهانی است که در اوایل سال جاری صرافی را مورد بررسی قرار داده‌اند.

صرافی بایننس به هاب
همانطور که قبلاً گزارش شده بود، بایننس مجبور شد برخی از خدمات خود را در میان ده ها تن از تنظیم کننده های مالی جهانی که هشدارهایی را علیه صرافی ارز دیجیتال صادر کرده اند، متوقف کند. 

صرافی بایننس به هاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *