تشکل تخصصی صادرات

.مبادلات تجاری ایران و چین در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی با افت ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۱۰ میلیارد و ۴۲۵ میلیون دلار رسید.مبادلات تجاری ایران و چین چقدر می ارزد؟

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از آخرین خبر، گمرک چین اعلام کرد مبادلات تجاری ایران و چین در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی به ۱۰.۴۲۵ میلیارد دلار. رسیده. است.

مبادلات ایران و چین در ماه های ژانویه تا سپتامبر امسال با افت ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. مبادلات دو کشور در ماه های ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۰ بالغ بر ۱۱.۱۸۷ میلیارد دلار اعلام. شده .بود.

مبادلات تجاری ایران و چین چقدر می ارزد؟

واردات چین از ایران در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی به ۴.۸۱۸ میلیارد دلار رسیده که این رقم با رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه. شده .است. چین در ماه های ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۰ بالغ بر ۴.۵۶۷ میلیارد دلار کالا از ایران وارد. کرده. بود.

اما صادرات چین به ایران در ماه های ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۱ کاهش ۱۵ درصدی داشته و به ۵.۶۰۷ میلیارد دلار. رسیده. است. چین در مدت مشابه سال قبل ۶.۶۲ میلیارد دلار کالا به ایران صادر. کرده. بود.

 

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل آنها، با ما در ارتباط باشید.

پربازدیدترین اخبار:

 

صادرات به اروپا و کانادا از مسیر ارمنستان

صادرات ۸۰۰میلیون دلاری به روسیه در سال۲۰۲۰

تجارت ۲.۲میلیارد دلاری ایران و افغانستان تا پایان سال

کدام کشورها اولویت نخست صادراتی ایران هستند؟

روایت روزنامه پاکستانی از تجارت تهاتر با ایران بدون مبادله پول

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *