تشکل تخصصی صادرات
برگزاری نمایش باکو موتور و نمایشگاه بین المللی ایران در پروژه عشق آباد ترکمنستان

 

برگزاری نمایش باکو موتور و نمایشگاه بین المللی ایران در پروژه عشق آباد ترکمنستان

نمایش باکو موتور یک رویداد سه روزه از ۱۱ تا ۱۳ تیر ۱۳۹۷ است که در باکو اکسپو سنتر جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

نمایشگاه صنعت و موتورشو باکو (caspindexpo & Baku motor show) در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع (۱۱ الی ۱۳ مهرماه ۹۷) برگزار میگردد.

با عنایت به دیدار دوجانبه رئیس جمهور آذربایجان و رئیس جمهور ایران در ۲۸ مارس ۲۰۱۸ و موافقت نامه های دو جانبه امضا شده و اجرا شده و نیز تاکید روسای جمهور دو کشور درخصوص همکاریهای ایران و آذربایجان در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، انرژی، حمل و نقل، اکنون این شرکت شرایط حضور در نمایشگاه صنعت و موتورشو باکو همراه با تسهیلات و تمهیدات ویژه و محاسبه با ارز دولتی را جهت صادرات کالا و خدمات فراهم نموده است.

که نتایج آن می تواند موجب ارزآوری، ایجاد اشتغال و بهبود چرخه تولید در بازار آذربایجان و به ویژه منطقه باشد و انگیزه های اقتصادی و بازرگانی بسیاری را در این مسیر فراهم نماید و همچنین نمایشگاه بین المللی ایران پروژه عشق آباد ترکمنستان ۲۰۱۸، در تاریخ ۴-۶ دسامبر (۱۳ الی ۱۵ آذر ۹۷) برگزار می شود.

 

جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با این ۲ نمایشگاه فایل زیر را دانلود فرمایید.

 

 

[button size=’medium’ style=” text=’دریافت اصل نامه’ icon=’fa-paperclip’ icon_color=’#f6f500′ link=’#top’ target=’_blank’ color=’#f6f500′ hover_color=’#003a62′ border_color=’#f6f500′ hover_border_color=’#003a62′ background_color=’#003a62′ hover_background_color=’#f6f500′ font_style=’normal’ font_weight=’700′ text_align=’center’ margin=’20’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *