تشکل تخصصی صادرات
همایش فرصت‌های اقتصادی ایران و سوریه 11 اردیبهشت برگزار می‌شود

همایش فرصت‌های اقتصادی ایران و سوریه 11 اردیبهشت برگزار می‌شود

 

به دنبال سفر هیات صنعتی و تجاری اتاق صنایع دمشق به ایران، همایش فرصت‌های اقتصادی ایران و سوریه، چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹:۴۵ در اتاق ایران برگزار می‌شود.

زمینه فعالیت اعضای این هیات در بخش تولید و صادرات شامل تولید پوشاک، تولید انواع جوراب زنانه، تولید انواع البسه مردانه و زنانه، تولید لبنیات، تولید و مونتاژ انواع دوچرخه و موتورسیکلت، تولید کارتن، تولید لوله و پروفیل پلاستیکی، تولید سیلیکات سدیم و مواد غذایی می‌شود.

حوزه فعالیت آنها در حوزه واردات نیز به مواد پتروشیمی و حلال‌ها، انواع نخ، مواد اولیه صنایع غذایی، پودر شیر، ویتامین یا آنزیم کنسانتره آبمیوه، قهوه فوری، پلی‌اتیلن و پلی‌استر، ماشین‌آلات صنایع غذایی، فراورده‌های نفتی، حمل‌ونقل بین‌المللی، مواد اولیه صنایع نساجی و لوازم‌یدکی انواع دوچرخه و موتورسیکلت مربوط می‌شود.

فعالان اقتصادی علاقه‌مند به حضور در این همایش می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در همایش، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام از طریق این لینک اقدام کنند.

اشخاص حقیقی و حقوقی غیر عضو اتاق ایران لازم است مبلغ یک‌میلیون ریال برای هر نفر بابت ورودیه همایش به شماره حساب ۵۷۱۴۳۳۸۸۱۵ نزد بانک ملت به نام اتاق ایران واریز و رسید آن را در هنگام ورود به جلسه به مسئولان مربوطه ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *