تشکل تخصصی صادرات
کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری ایران

امروز در تجارت و اقتصاد بین الملل، اکثر اقتصاد دانان و کارشناسان تجاری، سرمایه گذاری جسورانه را به عنوان سنک بنای توسعه اقتصادی کشورها مطرح می سازند.

این نوع سرمایه گذاری به ویژه در کشورهایی که با انبوه پس انداز و یا نقدینگی سرگردان در اقتصادهای خود مواجه اند می تواند راه حل و فرصت بهینه ای باشد .

جهت برون رفت از انباشت سرمایه ها از اقتصاد سودگرا و غیرمولد نظیر خرید و فروش ارز، فلزات، مسکن و یا سپرده گذاری در بانک ها و جهت دادن آنها به سوی اقتصاد مولد در راستای ایجاد تولید ملی، ایجاد اشتغال، رشد و توسعه پیادار همراه با حفظ ارزش منابع مالی و سودهای معقول.

در حال حاضر، بالغ بر هشتاد درصد رشد اقتصادی کشورهای جهان ناشی از فعالیت های اقتصادی و تجاری بنگاه های کوچک و متوسط بوده و سرمایه گذاری جسورانه از منابع مهم تامین مالی این نوع شرکت ها محسوب می گردد.

سرمایه گذاری ریسک پذیر یا جسورانه با مدیریت فعالانه و برنامه ریزی در توسعه مدل های راهبردی، در کسب و کار هدف و ارزش افزوده و افزایش قیمت سهام این شرکت ها نقش مهمی ایفا نموده .

به ویژه این که نقشی با اهمیت و فعال در ایجاد اشتغال نیروی جوان و متخصص و هدایت سرمای های سرگردان به سوی طرح ها و پروژه های سودآور ایفا می نماید.

تجارب کشورهای گوناگون برای ایجاد نهادهای مالی در زمینه سرمایه گذاری جسورانه نشان می دهد در صورت فراهم بودن مکانیزم ها و زیرساخت های مناسب این گونه سرمایه گذاری ها مناسب ترین راه برای توسعه صرح های نوآورانه با تکنولوژی های جدید می باشد.

این نوع سرمایه گذاری ها به ویژه در مورد استارت آپ ها و ایجاد بنگاه ها در بخش تکنولوژی و جهت دادن فرآیندهای تولیدی از طرح های درونگرا به برونگرا با اهداف تامین نیاز داخل، توسعه صادرات، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، جذب سرمایه های غیرمولد و سرمایه های خارجی در ساختار اقتصادی هر کشوری به ویژه در شرایط فعلی اقتصاد ایران می تواند به میزان قابل توجه ای راه گشا و موثر واقع گردد.

بر اساس نیاز مبرم به روان سازی سیستم سرکایه گذاری و ایجاد یک پل کارآمد بین گروه های سرمایه گذار داخلی و خارجی در سراسر دنیا با پروژه های مختلف در داخل کشور “بورس فرصتهای سرمایه گذاری ایران” با زیرساختی ساده و اینترنتی به این نیاز پاسخ داده است.

سرمایه گذار به سادگی می تواند بر حسب موقعیت جغرافیایی، حجم سرمایه گذاری، نوع سرمایه گذاری و نوع صنعت که مایل به سرمایه گذاری در آن است به جستجو بپردازد.

صاحبان پروژه هم به آسانی می توانند پروژه یا پروژه های خود را با تفکیک های مشخص در این بورس ارائه دهند.

تمامی این مراحل به صورت ساده و کارآمد طراحی شده است و صاحبان پروژه، سرمایه گذاران و شرکتهای مرتبط به راحتی می توانند با یکدیگر و بدون واسطه ارتباط برقرار نمایند.

به همین منظور کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری ایران جهت آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با سایت “بورس فرصتهای سرمایه گذاری ایران” برنامه ریزی شده است.

کارگاه ها:

startup Accelator
Fintech
Cryptocurrency
Venture Capital Equity Private
Business Plan
Product Excellent Artificial intelligence

شرکت کنندگان:

شرکت های سرمایه گذار و سرمایه پذیر
مراکز دانش بنیان و مراکز رشد
صندوق های سرمایه گذاری جسورانه
بنگاه های کوچک و بنگاه های متوسط
استارت آپ ها
شرکت های خدمات مشاوره ای

زمان برگزاری: ۷ و ۸ بهمن ۱۳۹۷

مکان برگزاری: سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام: مراجعه به وبسایت www.vc-international.ir

تماس با دبیرخانه: ۸۸۷۷۹۷۴۰ و ۲۲۱۸۶۹۵۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *