تشکل تخصصی صادرات
اعضای محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و اتاق های بازرگانی سراسر کشور

به آگاهی می رساند، اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد تا به دعوت اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری بلاروس یک هیات تجاری- اقتصادی متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع ایرانی را به سرپرستی جناب آقای خوانساری، ریاست محترم اتاق تهران و نایب رئیس اتاق ایران از تاریخ سه شنبه مورخ ۱ لغایت جمعه ۴ مرداد ماه ۱۳۹۸ به این کشور اعزام نماید.

زمینه های فعالیت هیات اعزامی محصولات نفتی، شیمیایی، پلاستیکی، مواد غذایی، فلزات و مصنوعات فلزی، گوگرد، محصولات دارویی، سیمان، وسایل نقلیه و کشاورزی شامل کامیون، تراکتور و کمباین و قطعات و متفرعات آن، ماشین آلات مکانیکی و اجزای آن، برق و الکترونیک، کاغذ و چوب و خدمات فنی مهندسی است.

در این سفر، ملاقات با مقامات تجاری و اقتصادی بلاروس، مذاکرات رو در روی تجار دو کشور، بازدید از نمایشگاه ها و مراکز صنعتی و کشاورزی و برنامه های دیگری در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به همراهی با این هیات می توانند فرم زیر را حداکثر تا تاریخ چهارشنبه مورخ ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ تکمیل و ارسال نمایند.

ضمنا سایر اطلاعات تکمیلی از جمله اطلاعات پرواز، هتل محل اقامت، هزینه های مربوطه و برنامه های دقیق سفر متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۹۰۱۱ (سرکار خانم مجیدی) تماس حاصل نمایید.

* قابل توجه است مهلت ثبت نام تا تاریخ دوشنبه سوم تیرماه تمدید گردیده است

 

 

[button size=’medium’ style=” text=’فرم ثبت نام ‘ icon=’fa-paperclip’ icon_color=’#f6f500′ link=’https://bit.ly/2KxAZw3′ target=’_blank’ color=’#f6f500′ hover_color=’#003a62′ border_color=’#f6f500′ hover_border_color=’#003a62′ background_color=’#003a62′ hover_background_color=’#f6f500′ font_style=’normal’ font_weight=’700′ text_align=’center’ margin=’20’]

 

 

زمان بندی پرواز

پرواز رفت ۱۳۹۸/۰۵/۰۱

ترکیش ایرلاینز (TK 879) از تهران به استانبول حرکت ۷:۳۰ صبح
ترکیش ایرلاینز (TK 8797) از استانبول به مینسک حرکت ۱۱:۵۰ صبح

پرواز برگشت ۱۳۹۸/۰۵/۰۴

ترکیش ایرلاینز (TK 284) از مینسک به استانبول حرکت ۱۶:۳۰ عصر

ترکیش ایرلاینز (TK 874) از استانبول به تهران حرکت ۲۱:۰۰ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *