تشکل تخصصی صادرات

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی و به نقل از اتاق ایران آنلاین دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور که طبق برنامه‌ریزی از ۸ صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق ایران آغاز شده بود، حوالی ساعت ۲۲ به اتمام رسید و نتایج اولیه آن در سامانه انتخابات اتاق ایران منتشر شد.

دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از ۸ صبح امروز ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ و با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز مانیتورینگ انتخابات اتاق ایران آغاز شد.

در ادامه و بعد از تمدید زمان رأی‌گیری در برخی اتاق‌ها، درنهایت حوالی ساعت ۲۲ امشب، رسماً اتمام رأی‌گیری در همه اتاق‌ها اعلام و نتایج اولیه مربوط به شمارش آرا و افراد پیروز در سامانه انتخابات اتاق ایران منتشر شد.

طبق تقویم زمانی تعیین شده برای دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، از فردا فرایند رسیدگی به اعتراضات مربوط به این انتخابات آغاز خواهد شد.

صورت‌جلسه دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور شامل نتایج اولیه شمارش آرا و میزان رأی کسب شده توسط افراد، به تفکیک شهرستان در سامانه انتخابات اتاق ایران در دسترس است.

 

برای جهت مشاهده نتایج اولیه اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، در سامانه انتخابات اتاق ایران، شهر مورد نظر را از روی نقشه انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *