تشکل تخصصی صادرات
دخالت+دول،+جلسه+هیات+نمایندگان+اتاق+بازرگانی+تهران+را+لغو+کرد؛+رسانه+ها+باز+هم+مقصر+شناخته+شدند!

دخالت دولت، جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران را لغو کرد؛ رسانه ها باز هم مقصر شناخته شدند!

به گزارش اقتصاد انلاین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که قرار بود امروز به منظور انتخاب هیات رئیسه این اتاق بازرگانی برگزار شود، به یکشنبه هفته آینده موکول شد.جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران قرار بود که صبح امروز سه شنبه دو خردادماه به منظور انتخاب هیات رئیسه این اتاق برگزار شود، به درخواست دولت و توافق با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، با تنفس یک هفته ای به یکشنبه هفته آینده موکول گردید. 

مسعود خوانساری، رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در ابتدای این جلسه اعلام کرد: جلسه قرار بود ساعت ۷ صبح امروز برگزار شود که با یک ساعت و ۳۸ دقیقه تاخیر برگزار شد؛ چراکه دولت در ساعت ۶ صبح امروز جلسه ای را برگزار کرد که بر اساس آن، پیشنهاد داشتند همگرایی و تفاهم بیشتری ایجاد شود. 

وی افزود: متاسفانه با توجه به ذهنیت هایی که در رسانه ها ایجاد شد، به نظر رسید که جا دارد همگرایی و تفاهم بیشتری صورت گیرد تا بتوان کار را به شکل بهتری پیش برد. 

به گفته خوانساری، البته جا دارد که این همگرایی و تفاهم صورت گیرد تا بتوان انتخابات هیات رئیسه را صورت داد. پس جلسه یکشنبه هفته بعد برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *