تشکل تخصصی صادرات
اعزام هیات تجاری

اعزام هیات تجاری ایرنی به قزاقستان

طبق اخبار ارسالی از سوی معاونت امور بین الملل، اتاق بازرگانی ایران، با همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان در نظر دارد در راستای توسعه همکاری های تجاری ایران ایران و قزاقستان و همزمان با برگزری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در شهر آستانه، یک هیات تجاری با حضور وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ ۵ لغایت ۸ بهمن ماه سالجاری به آن کشور اعزام نمایند.

حوزه های حمل و نقل (کشتیرانی، ریلی، ترانزیت) خدمات فنی و مهندسی، کشت فراسرزمینی، محصولات کشاورزی و مواد غذایی، غلات، خوراک دام، مواد شیمیایی، پلاستیک، صنایع و ماشین آلات، مصالح ساختمانی، معدنی، دارو و تجهیزات پزشکی، فناوری و دانش بنیان، در اولویت فعالیت های کاری این هیات تجاری است.

علاقمندان برای مشارکت می توانند، با تکمیل و ارسال فرم پیوست به همراه تصویر یک قطعه عکس، تصویر گذرنامه و کاتالوگ یک صفحه ای معرفی شرکت ( در قطع A4) به آدرس ایمیل  m.saatchi@iccima.ir تا پایان وقت اداری روز ۲۴ دیماه اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت و ثبت نام در هیات اعزامی با شماره های ۰۹۳۵۴۵۵۴۳۴۷، ۸۸۹۸۷۲۹۳،۸۵۷۳۲۳۹۰،۸۵۷۳۲۳۵۶  تماس حاصل فرمایند.

لینک ثبت نام آنلاین به همراه هزینه های هتل، ترانسفر و پرواز چارتر با تجه به همراهی هیات تجاری بخش خصوصی با هیات اعزامی کمیسیون مشترک ایران و قزاقستان با هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

جهت دانلود فرم کلیک کنید

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *