تشکل تخصصی صادرات
 وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر گفت: موانع پیش روی حوزه حمل و نقل و انتقال مسافران قطری و ایرانی به هر ۲ کشور برطرف می‌شود.

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از ایرنا، جاسم بن سیف السلیطی در سفر به کیش اظهار کرد: جام جهانی از موارد مهم همکاری‌های مشترک بین ایران و قطر است که رفع موانع پیش روی این همکاری ها موجب گسترش روابط دوجانبه بین ۲ کشور را به دنبال خواهد داشت.وزیر راه قطر

وی اضافه کرد: در راستای همکاری های مشترک، علاقه مند به ارائه و ایجاد برخی تسهیلات برای اعزام تماشاگران ایرانی جهت عزیمت به قطر هستیم و این مساله مستلزم همکاری های دوجانبه بین وزارتخانه های حمل و نقل و ارتباطات کشور ما و راه و شهرسازی ایران است.

وزیر راه قطر

السلیطی یادآور شد: در خصوص همکاری های ۲ جانبه دیگر نیز مذاکراتی خواهیم داشت و ان شاالله فایده آن به  ۲ ملت دوست خواهد رسید.

وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر گفت: بدون شک توصیه های امیر قطر و توصیه های آقای رئیسی رییس جمهوری ایران در سفر اخیر وی به قطر همکاری های دو جانبه را توسعه و افزایش می دهد.

وی با تبریک صعود ایران به جام جهانی اضافه کرد: بدون شک ایران بازیگر اصلی منطقه است و علاوه بر همکاری در زمینه شرکت های هواپیمایی در سایر حوزه ها از جمله دریایی نیز استقبال می کنیم.

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل

آنها، با ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *