تشکل تخصصی صادرات
عضو کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران گفت: تحریم‌ های غرب علیه روسیه فرصتی مهم برای توسعه روابط تجاری با این کشور است.

به گزارش به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از ایرنا، جمشید نفر اظهار داشت: هر حادثه‌ای که در جهان رخ دهد فرصت‌ها و چالش‌هایی را برای دیگر کشورها به همراه خواهد داشت .که باید مورد توجه قرار بگیرد.تحریم روسیه

وی افزود: بدون شک اجماع جهانی برای تحریم روسیه تهدید برای این کشور است،.اما می‌تواند فرصتی برای افزایش صادرات ایران فراهم کند.

عضو کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد:. این یک فرصت استثنایی است که می‌تواند با توسعه روابط تجاری برای ایران رشد اقتصادی به همراه داشته باشد. و کشور را در شرایط جدید صادرات و واردات قرار دهد.

آتش جنگ روسیه و اوکراین اوج گرفته و هر چقدر که زمان می‌گذرد، گویا قصد فروکش هم ندارد؛ دو کشوری که در تجارت خارجی برای ایران مهم هستند؛ حالا باید دید که شعله‌های این جنگ، چقدر تجارت خارجی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد.

تحریم روسیه

 

پربازدیدترین اخبار:

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ تاثیر کاهش ارزش پول گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *