تشکل تخصصی صادرات

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد تا با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع PHD هند یک همایش مجازی را تحت عنوان “روابط بازرگانی ایران و هند، فرصت های تجاری و سرمایه گذاری” از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار.نماید.

در این همایش علاوه بر روسای دواتاق بازرگانی، سفرای دو کشور.و نیز تعداد دیگری از مقامات بازرگانی و اقتصادی دو کشور سخنرانی خواهند.کرد.در پایان نیز به سوالات تجارو علاقه مندان .درخصوص مشکلات در همکاری های دوجانبه پاسخ داده .خواهد شد.

شرکت های ایرانی علاقه مند به انجام مذاکرات تجاری دو جانبه به طرف هند جهت همتایابی،.میتوانند با مراجعه به آدرس www.tccim.ir با مراجعه. به بخش رخدادهای اقتصادی وب سایت، ثبت نام نمایند.

همایش روابط بازرگانی ایران و هند

خطوط دریانوردی ایران حمل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ونقل کانتینری بین دو کشور را بین ۱۰ تا ۱۵ روز انجام می‌دهند. سازمان بنادر و دریانوردی ایران عوارض هزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های حمل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ونقل و تجهیزات را برای حمایت از تاجرانی که از این مسیر استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ تاثیر کاهش ارزش پول گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *