تشکل تخصصی صادرات

آن طور که مسئولان گمرک ایران می‌گویند برگشت کالاهای صادراتی از مبدا ایران و .یا کالاهایی که به مقصد ایران صادر .شده است. موضوع عجیبی در چرخه تجارت نیست. و پیش از این هم کالاها به دلایل مختلف از سوی ایران یا دیگر کشورها برگشت خورده‌اند.ماجرای برگشت تجاری از فلفل تا ذرت‌های آلوده

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی به نقل از اقتصادآنلاین، .طی هفته‌های اخیر اخبار متعددی در رابطه با برگشت خوردن محصولات کشاورزی ایران.منتشر شد.

از زمانی که فلفل‌های ایرانی صادر شده به روسیه با عدم پذیرش این کشور مواجه شد .و یا بعد از آن اخباری در رابطه با برگشت سیب زمینی و یا محصولات دیگر از هند  و یا ازبکستان مطرح بود.

اینکه دلیل برگشت این محصولات چه بوده، .طبق آنچه که تا کنون مسئولان در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده‌اند عمدتا به میزان سم موجود در این اقلام بر می‌گردد.

ماجرای برگشت تجاری از فلفل تا ذرت‌های آلوده

اما ماجرا اینجاست. که در سال‌های اخیر شاهد بودیم .که برگشت در مواردی برای محصولات صادر شده به ایران هم اتفاق .افتاده است، بر این اساس .درباره  جریان برگشت خوردن کالاهای صادراتی بررسی از گمرک ایران صورت گرفت که با توضیحاتی. از سوی لطیفی -سخنگوی گمرک ایران- همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *