تشکل تخصصی صادرات

کیوساکی نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر سقوط قریب الوقوع طلا، نقره، بیت‌کوین، املاک و مستغلات را پیش بینی کرد.پیش بینی کیوساکی درباره بیت کوین

به گزارشbitcoin، رابرت کیوساکی روز پنجشنبه در توییتی نوشت که فدرال رزرو و جو بایدن “تورم ساختگی را تحت فشار قرار می دهند. کیوساکی معتقد است سقوط و افسردگی در راه است و پیش بینی می کند که طلا، نقره، بیت کوین، املاک و مستغلات نیز سقوط خواهند کرد.کیوساکی اعلام کرد که هر چهار نوع سرمایه گذاری را پس از سقوط خریداری خواهد کرد.

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.
این نویسنده پرفروش هفته گذشته در مورد دولت بایدن نیز پیش بینی کرد که بایدن به زودی از قدرت کناره‌گیری می‌کند و کامالا [هریس] اولین رئیس جمهور زن خواهد شد. این طرح از قبل برنامه ریزش شده بوده است.

پیش بینی کیوساکی درباره بیت کوین

نویسنده معروف پدر پولدار پدر بی پول چندین بار در مورد سقوط هشدار داده است. در ماه ژوئن، او گفت که “بزرگترین سقوط” در تاریخ جهان در راه است. در ماه سپتامبر، او هشدار خود را تکرار کرد و انتظار داشت در ماه اکتبر “سقوط بازار سهام” رخ دهد. او سپس در مورد رکود عمیق در اقتصاد ایالات متحده هشدار داد.

کیوساکی در میان پیش بینی های غم انگیز خود خرید بیت کوین را توصیه می کند. در ماه آگوست، او گفت که بیت کوین سرمایه گذاری است که بیشترین سود را دارد. او در ماه اکتبر گفت که بیت کوین آینده “بسیار روشن” دارد. ماه گذشته، او اعلام کرد که با تشدید نگرانی های تورم، بیت کوین و اتریوم بیشتری می خرد.

 

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل آنها، با ما در ارتباط باشید.

پربازدیدترین اخبار:

افزایش مالیات بر ارزش افزوده در بودجه ۱۴۰۱

گم شدن یک نامه فلفل دلمه‌های صادراتی را از روسیه مرجوع کرد

صادرات پسته به صفر رسید

صندوق بین‌المللی پول: نیاز به همکاری فوری بین کشورها در زمینه مقررات ارز دیجیتال

افزایش حمل کالاهای اساسی از بندر امام

 

 

به شبکه های اجتماعی انجمن صادرکنندگان صنعتی معدنی و خدمات مهندسی بپیوندید.

گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩ گزارش نهایی شاخص قیمت كالاهاي صادراتي سال ١٣٩٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *