تشکل تخصصی صادرات

محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقداماتی که در طول یکسال گذشته برای تهیه و تدوین بسته حمایت از صادرات غیر نفتی انجام شده است، گفت:‌ این دستورالعمل حمایتی بعد از امضای دستگاه‌ها، به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت‌زاده گفت: متاسفانه ردیف جوایز صادرات در سال‌های گذشته از بودجه سالیانه حذف شد که با تلاش فراوان ردیف بودجه خاص در سال ۹۵ در نظر گرفته شد و ۲۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده که از این میزان ۵۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به تهیه برنامه راهبردی صنایع دریایی کشور اشاره کرد و افزود: بیش از یکسال است که در تلاشیم تا برنامه راهبردی صنایع دریایی کشور را به صورت جامع و مناسب تهیه کنیم، الیته درحال بازنگری نهایی این برنامه هستیم تا بتوانیم از طریق آن چشم انداز ده ساله کشور را در این صنعت ترسیم کنیم.

وی، مبارزه با قاچاق را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: در این راستا نیز جلسات مختلفی با دستگاه‌های مرتبط داشته‌ایم و بدین منظور جلسه ای با معاون اول رئیس‌جمهور در نظر گرفته شده است تا پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *