تشکل تخصصی صادرات
همایش فرصت‌های تجاری ایران و ارمنستان

همایش فرصت‌های تجاری ایران و ارمنستان با هدف شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های جدید توسعه روابط اقتصادی دو کشور، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و‌ کشاورزی تهران برگزار می‌شود.

این رویداد طی همکاری اتاق تهران، سفارت ارمنستان در تهران و اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان طی روز دوشنبه ۴ آذرماه امسال در ساختمان شماره یک اتاق تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد که آرداشس تومانیان، سفیر ارمنستان در تهران، هرویک یاریجانیان رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان و نمایندگانی از وزارت امور خارجه و سازمان توسعه تجارت ایران در آن حضور خواهند داشت، علاوه بر آنکه راه‌های گسترش مناسبات تجاری دو کشور مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت، فرصت‌های تجاری الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا نیز به بحث و گفت‌و‌گو گذاشته می‌شود.

اتاق بازرگانی تهران پیش از این نیز برای بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در تجارت با کشورهای خارجی جلساتی را با حضور سفرا و مقامات اقتصادی سفارت این کشورها در اتاق تهران برگزار کرده بود که با استقبال و حضور فعالانه اعضای اتاق و بازرگانان مواجه شده و با ارائه دقیق مشکلات تجاری اعم از گمرکات، نظام تعرفه‌ای، حمل و نقل، مجوزها، روند بوروکراتیک تجارت و … به حل برخی از این مشکلات و موانع نیز کمک کرده بود.

شرکت های استارت اپی و دانش بینیان علاقمند به مشارکت در این همایش می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن تا پایان روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸ آمادگی خود را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *