تشکل تخصصی صادرات

هیات تجاری ایران و هلند به سرپرستی جناب آقای مهندس شافعی ریاست محترم اتاق ایران را در اصله زمانی ۸ الی ۱۲ بهمن ماه سال جاری به کشور هلند اعزام نماید.

در همین ارتباط حضور شرکت های فعال در حوزه ی کشاورزی ( بذر،خاک،تولیدات،شیلات،دامپروری و …) انرژی های پاک ، صنایع و امور مربوط به آب و آبیاری ،بهداشت و درمان،لجستیک و حمل و نقل ،صنایع مربوط به نفت و گاز و پتروشیمی و … در این هیات توصیه شده است .

آخرین مهلت ثبت نام : ۶ دی ماه

شایان ذکر اطلاعات کامل در خصوص زمان اعزام هیات ، شایط ثبت نام ، مدارک مورد نیاز و … با انجمن صادرکنندگان صنعتی و و معدنی و خدمات مهندسی به شماره ۸۸۸۳۲۵۲۸ تماس حاصل فرمائید.

 

از علاقمندان به فعالیت تجاری با کشور هلند دعوت به عمل می آورد با مراجعه به لینک ثبت نام اقدام نمایند.

نکات مهم

۱. با توجه به محدودیت زمانی، اولویت با اعضای محترم اتاق ایران و افرادی خواهد بود که زودتر ثبت نام نمایند.
۲. حضور شرکتهای فعال در حوزه ی کشاورزی (بذر، خاک، تولیدات، شیلات، دامپروری، و…)، انرژی های پاک، صنایع و امور مربوط به آب و آبیاری، بهداشت و درمان، لجستیک و حمل و نقل، و صنایع مربوط به نفت و گاز و پتروشیمی در این هیئت توصیه می شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام

۱- ارائه ی فیش واریزی به صورت علی الحساب به مبلغ ۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۵۹۹۴۱۰۳۰۰۶ بانک ملی ایران شعبه ی خشایار به نام اتاق بازرگانی ایران (هزینه ی سفر شامل پرواز اکونومی، اقامت در اتاق سینگل هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری برنامه های رسمی، اخذ روادید، و اخذ بیمه ی مسافرتی می باشد.)
• در صورت درخواست بلیت کلاس بیزنس مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به مبلغ فوق افزوده خواهد شد.
• برای افرادی که عضو اتاق نیستند یا اعتبار کارت عضویتشان خاتمه یافته است، ۱۵درصد به مبلغ مذکور افزوده خواهد شد.
۲- سه قطعه عکس رنگی جدید
۳- تصویر صفحه ی نخست گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار
۴- تکمیل فرم درخواست روادید شنگن از سفارت هلند توسط متقاضی به صورت تایپ شده در خود فایل پی دی اف و ضمیمه نمودن مدارک لازم (دریافت فرم)
مهلت ثبت نام: حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ششم دی ماه ۱۳۹۶ می باشد و با توجه به ضرورت هماهنگی های لازم و فرایند اخذ روادید شنگن مهلت مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
برنامه ی پروازی رفت:
حرکت از تهران (ساعت ۰۶:۰۰ بامداد یکشنبه ۲۸ ژانویه برابر با ۸ بهمن) ـ ورود به آمستردام (۰۹:۳۰ بامداد) / هواپیمایی هما (ایران ایر)

برنامه ی پروازی برگشت

حرکت از آمستردام (۱۱:۳۰ بامداد پنجشنبه یکم فوریه برابر با ۱۲ بهمن) ـ ورود به تهران (۱۹:۳۰ شامگاه پنجشنبه یکم فوریه برابر با ۱۲ بهمن) / هواپیمایی هما (ایران ایر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *