تشکل تخصصی صادرات

 

معامله گران معتقدند پس از بازگشت تیم مذاکره‌کننده ایرانی از دوحه نرخ دلار با جبران افت قیمت‌های هفته پیش خود به سطوح قیمتی پیش از مذاکرات برگشته است.

به گزارش انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی و به نقل از اقتصادنیوز روز گذشته قیمت دلار نسبت به نرخ روز‌های پایانی هفته گذشته افزایش را تجربه کرد و بالای خط مقاومتی جدید معامله ایستاد.

پشت پرده افزایش قیمت دلار

معامله گران معتقدند پس از بازگشت تیم مذاکره‌کننده ایرانی از دوحه نرخ دلار با جبران افت قیمت‌های هفته پیش خود به سطوح قیمتی پیش از مذاکرات برگشته است.

از نظر عده ای از فعالان بازار در شرایط کنونی با شکست مذاکرات هسته ای در دوحه ، دلیلی برای افت قیمت دلار وجود ندارد و این ارز به تدریج حرکت در مسیر افزایشی را ادامه خواهد داد و حتی احتمال رسیدن آن به سمت مرز های تاریخی وجود دارد.

احتیاط برجامی در بازار ارز

با این حال عده ای دیگر از معامله گران با توجه به ادعای احتمال شروع مجدد مذاکرات می گفتند باید با احتیاط در بازار قدم برداشت.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از دو دیپلمات اروپایی خبر داد که پس از سفر جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به خاورمیانه در ماه جاری، اروپا به تلاش‌های خود برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام و برگزاری دور جدیدی از مذاکرات ادامه خواهد داد.

برای انتشار مشکلات صادرات و پیگیری برای حل

آنها، با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *