تشکل تخصصی صادرات
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند
کارگاه آموزشی روش‌های پرداخت بین‌المللی

مرکز آموزش اتاق تهران در تقویم آموزشی نیم‌سال دوم ۱۳۹۶ اتاق تهران و در ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای توانمندسازی فعالان اقتصادی، قصد دارد کارگاه آموزشی روش‌های پرداخت بین‌المللی را برگزار کند.
مرکز آموزش اتاق تهران فعالان حوزه صادرات و واردات کالا، کارگزاران گمرکی، دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی کارشناسان و بازرگانان را به عنوان مخاطبان این دوره در نظر گرفته است.

مدت دوره روش‌های پرداخت بین المللی ۱۶ساعت آموزشی است و از شنبه ۱۵ مهرماه سال جاری آغاز ‌می‌شود. روزها و ساعت برگزاری این دوره نیز شنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نظر گرفته شده است.

در این دوره آموزشی، سرفصل‌هایی چون انواع روش‌های پرداخت، روش‌های پرداخت نقدی به صورت‌های CASH ،ADVANCE، COD، CAD، روش واردات در مقابل صادرات و BACK BUY، انواع اعتبار اسنادی،USANCE ،ATSIGHT ، انواع روش‌های تسویه اعم از دیداری، مدت‌دار، قبولی، معامله و نیز مراحل اعتبار اسنادی در بانک، گشایش اعتبار، ظهرنویسی ، مراحل واردات اعتبار اسنادی و روش پرداخت براتی و انواع آن آموزش داده خواهد شد.

علاقمندان به حضور و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با دریافت فرم، تکمیل و ارسال آن به شماره نمابر ۸۸۱۰۷۷۶۲ یا ایمیل edu@tccim.ir در این دوره آموزشی حاضر شوند. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره‌های ۸۸۱۰۷۷۳۲ و ۸۸۱۰۷۷۲۳ تماس حاصل کنند.

amozeshii

[button size=’medium’ style=” text=’دریافت فرم ثبت نام’ icon=’fa-paperclip’ icon_color=’#f6f500′ link=’http://examie.org/wp-content/uploads/2017/09/payment.pdf’ target=’_blank’ color=’#f6f500′ hover_color=’#003a62′ border_color=’#f6f500′ hover_border_color=’#003a62′ background_color=’#003a62′ hover_background_color=’#f6f500′ font_style=’normal’ font_weight=’700′ text_align=’center’ margin=’20’]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *