تشکل تخصصی صادرات
دفتر کار مجازی

علی دادگر مدیر بازاریابی دفتر کار مجازی «دفتر شما» در روزهایی که اکثر کسب و کارها در شرایط تحریم با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، خبرهای خوبی برای کارآفرینان ایرانی و اعضای انجمن صادرکنندگان دارد، می توانید بدون نیاز به اجاره دفتر کار و صرف هزینه زیاد و صرفا با تکیه بر خدمات دفترکار مجازی «دفتر شما»، تلفن ثابت تهران، تلفن گویای حرفه ای، خط تلفن اینترنتی، منشی حرفه ای، فکس و صندوق صوتی و حتی اتاق جلسه داشته باشید.

دفتر کار مجازی دقیقا چه کمکی به کسب و کارهای ایرانی می‌کند؟

به عنوان مثال وقتی کارخانه یا کارگاه یک تولیدکننده در خارج تهران یا حتی در یکی از استانها باشد، برای برای ایجاد ارتباطات خود و حضور در بازار مهم تهران به عنوان مرکز اصلی اقتصادی و سیاسی کشور باید زیر بار هزینه های سنگین اجاره دفتر، استخدام منشی، خرید تجهیزات و … برود. اما «دفتر شما» که یک شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است، این مشکل را حل کرده و یک شماره تلفن ثابت تهران، یک منشی حرفه‌ای که پاسخگوی تماس های شما باشد بهمراه یک تلفن گویا با پیام خوشامدگویی و منوهای متعدد با قابلیت دایورت تماس در اختیار افراد قرار می‌دهد تا جلوه‌ی حرفه‌ای‌تری به کسب و کار ببخشید. در واقع می‌توانید دفتر کار خود را پس داده و همه این امکانات را فقط در ۵ دقیقه از پورتال آنلاین دفتر شما تهیه کرد.

در شرایط فعلی بازار ایران، شرکت‌های رو به توسعه و یا قدیمی هم برای کاهش هزینه‌ها رو به استفاده از خدمات دفتر کار مجازی آورده‌اند.

گفتید خط تلفن ثابت تهران در اختیار مشاغل قرار می‌دهید، آیا این خط تلفن اینترنتی است که به دفتر کار نیاز ندارد؟ و فرق آن با سایر خطوط تلفن ثابت چیست؟

«دفتر شما» یک خط تلفن اینترنتی تهران با پیش شماره ۲ در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. عملا این خط هیچ تفاوتی با سایر خطوط تلفن ثابت ندارد و برای دریافت تماس‌ها نیازی به اینترنت یا هیچ سخت‌افزار و نرم‌افزاری نیست، اما مزیت آن این است که دیگر به محل فیزیکی یا دفتر کار در تهران نیاز نیست و هر جای ایران باشید می‌توانید از خدماتی که روی این خطوط ارائه می‌شود استفاده کنید.

در واقع از امتیاز یک خط تلفن ثابت تهران بهره مند شده‌اید اما تماس‌ها را روی شماره موبایل یا هر شماره دلخواه خود نظیر شماره ثابت کارخانه یا دفتر شهرستان دریافت می‌کنید.

در حال حاضر دو سرویس تلفن گویا و منشی روی این خطوط ارائه می‌شود. اگر مایل باشید تماس را مستقیما خود یا همکارتان پاسخ‌گو باشید، سرویس تلفن‌گویای دفتر شما پیشنهاد می‌شود و اگر مایل هستید تماس‌ها توسط مرکز تماس ما و منشی‌های حرفه‌ای پاسخ داده شود، می‌توانید از سرویس منشی مجازی استفاده کنید.

سرویس تلفن گویای دفتر شما چه امکانات و هزینه‌ای دارد؟

در سرویس تلفن‌گویای دفتر شما، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای ارائه می‌شود. نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

خدمات متنوع دیگری نظیر فکس اینترنتی و صندوق صوتی نیز همراه این سرویس قابل ارائه است. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است. هزینه بسته‌های شرکتی تلفن گویا ماهانه از ۱۳۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس ورودی می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند. در این سرویس هزینه دایورت به سراسر کشور برای مشترکین رایگان است و هر جای ایران باشید می توانید از این خدمات استفاده کنید و دیگر نیاز به حضور در پایتخت نیست.

 

منشی مجازی چیست؟ آیا منظور شما به‌کارگیری یک منشی دورکار است؟ هزینه این سرویس چقدر است؟

بله. در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را براساس دستورالعملی که به او داده اید، مدیریت می‌کند و گزارش می دهد یا در صورت لزوم تماس را وصل می‌کند. با این سرویس عملا از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌شوید.

هر شخص می‌تواند پس از طی مراحل خرید بسته منشی و انتخاب یک خط تلفن تهران، دستور العمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کند تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کند.

بسته‌های منشی مجازی از ۸۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و براساس میزان تماس امکان انتخاب و فعالسازی بسته مناسب خود را خواهید داشت.

 

دفتر شما چه خدمات و پیشنهادهایی ویژه انجمن صادرکنندگان دارد؟

همه اعضای انجمن می توانند دو سرویس فوق را روی بسته های شرکتی به بالا با تخفیف ویژه ۱۰ تا ۲۲درصد خریداری نمایند. همچنین ما به منظور تسهیل امور صادراتی و ارتباطات با سایر کشورها می توانیم سرویس منشی دو زبانه فارسی و انگلیسی با هزینه بسیار اقتصادی راه اندازی نماییم و در صورت استقبال حداکثری اعضاء انجمن این سرویس به شرح زیر قابل ارائه می باشد.

سرویس منشی دوزبانه ۲۰۰ دقیقه تماس ورودی در ماه به همراه سرشماره ۲ تهران، ماهانه: ۶۳۷هزار تومان
سرویس منشی دوزبانه ۴۰۰ دقیقه تماس ورودی در ماه به همراه سرشماره ۲ تهران، ماهانه: یک میلیون و ۸۷ هزار تومان
سرویس منشی دوزبانه ۷۰۰ دقیقه تماس ورودی در ماه به همراه سرشماره ۲ تهران، ماهانه: یک میلیون و ۵۳۷ هزار تومان

اعضای محترم انجمن به منظور دریافت کدتخفیف ویژه برای خرید دو سرویس فوق و همچنین ارسال درخواست بسته منشی دوزبانه با انجمن به شماره ۰۲۱۸۸۸۳۲۵۲۳ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *