تشکل تخصصی صادرات
سمینار تخصصی الزامات جدید صادرات کالا به اتحادیه اروپا

سمینار تخصصی الزامات جدید صادرات کالا به اتحادیه اروپا

یکی از عوامل کلیدی برای پایداری کسب وکار، ایجاد تعاملات بین المللی در بستر محصولات تولیدی و یا خدمات آن کسب کار است.

صادرات کالا

بدین مفهوم که صادرات کالا به دیگر جوامع ضمن توسعه بازارهای جدید، فرصت نوآوری و خلاقیت مبتنی بر نیازهای فرهنگی و اقتصادی جامعه هدف را نیز با خود بهمراه می آورد.

در این میان تغییرات در قوانین و الزامات در جوامع هدف تهدیدی است که شرکت های پیشرو با واکنش سریع به این الزامات آن را در فضای رقابت پذیری به یک فرصت تبدیل می کنند.

اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد


اتحادیه اروپا در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد و کاهش اثرات زیست محیطی و تغییرات اقلیم به تدوین و تصویب قوانین جدید زیست محیطی محصولات و کالاها در خصوص واردات به این اتحادیه نموده است و به طبع این اقدام برخی از کشورها همچون امارات متحده عربی، قطر، بحرین، مالزی، کره جنوبی و… نیز این الزامات را در کشور خود و در بخش های مختلف به اجرا درآورده اند.

انجمن مدیریت سبز ایران


انجمن مدیریت سبز ایران بعنوان یک تشکل وابسته به اتاق بازرگانی ایران با هدف تسهیل بستر صادرات کالاهای ایران به سایر جوامع ، با عقد تفاهم همکاری مشترک با ECO PLATFORM(جامعه اروپا) و سازمان EPD اتریش، فرصت های لازم را برای دریافت تاییدیه زیست محیطی محصول” فراهم نموده است تا تولید کنندگان کشور با شاخص های کلیدی ارزیابی کیفیت براساس پیامدهای زیست محیطی محصول در چرخه عمر آن آشنا گردند و فرصت دریافت این تاییدیه برای کالاهای خود را داشته باشند.

سمینار تخصصی قوانین و الزامات


در همین راستا از جنابعالی به عنوان میهمان اولین سمینار تخصصی قوانین و الزامات ” تاییدیه زیست محیطی محصول” که با حضور نمایندگان EPD اتریش در اتاق بازرگانی ایران به تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۳۹۸ برگزار می گردد دعوت بعمل می آید.

مزید امتنان است جهت ثبت نام و اعلام حضور تا تاریخ ۱۰ تیر ماه اقدام نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۱۵۳۲۸ داخلی ۱۰۱ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *