تشکل تخصصی صادرات
برگزاری نمایشگاه های بازسازی و خودرو در سوریه

وریه همزمان با حل بحران داخلی به دنبال جایگزینی کالاهای ترکیه و عربستان با کشورهای همسوی خود شده و از این رو با برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی، ویژه کشورهایی که سوریه را در بخش‌های نظامی و سیاسی یاری می‌دهند، فرصت معرفی کالاها را برای این کشورها فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت نوژن‌راد نیز با برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دومین نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریهRE-BIULD SYRIA در مرکز نمایشگاهی دمشق، امکان حضور و معرفی شرکت‌ها و صنایع ایرانی را در این نمایشگاه فراهم کرده است.

این نمایشگاه در سال گذشته با هدف بازسازی زیرساخت‌های سوریه راه‌اندازی شد که بیش از ۲۰۰ شرکت از ۱۰ کشور همسو با سیاست‌های مقاومتی سوریه در آن شرکت کردند و مورد توجه دولتمردان و وزارت بازرگانی دولت سوریه قرار گرفت.

با توجه به کمبود نمایشگاه‌های بین‌المللی و نیازهای فراوان در همه زیر بخش‌های صنعتی و مصرفی سوریه، این نمایشگاه به درخواست وزارت بازرگانی آن کشور به صورت نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی برگزار می‌شود.

سوریه به دلیل مناقشات سیاسی و نظامی داخلی دچار بحران‌های فراوان شده و جنگ‌های داخلی باعث از بین رفتن توان تولید شده است. از این‌رو نیاز این کشور به تمامی مواد مصرفی بسیار بالاست.

با توجه به تجارت آزاد ایران و سوریه، حذف عوارض گمرکی بین دو کشور و صادرات مواد و صنایع مورد نیاز به سوریه، روند رو به بهبودی شرایط مصرف‌کنندگان سوری و تولیدکنندگان ایرانی ایجاد شده است.

[button size=’medium’ style=” text=’دریافت پیوست’ icon=’fa-paperclip’ icon_color=’#f6f500′ link=’http://examie.org/wp-content/uploads/2018/07/12.pdf’ target=’_blank’ color=’#f6f500′ hover_color=’#003a62′ border_color=’#f6f500′ hover_border_color=’#003a62′ background_color=’#003a62′ hover_background_color=’#f6f500′ font_style=’normal’ font_weight=’700′ text_align=’center’ margin=’20’]

انجمن صادرکنندگان صنعتی ، معدنی و خدمات مهندسی

کانال تلگرامی : برای عضویت در کانال کلیک کنید

وب سایت:www.examie.org

تلفن :۸۸۸۳۲۵۲۳

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *