تشکل تخصصی صادرات

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همایش معرفی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران را فردا، دوشنبه ۱۹ آذر ماه در هتل ارم تهران برگزار می‌کند و به پانزده صادرکننده منتخب تندیس اعطا می‌کند.

آخرین نشست کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۱۳۹۷ استان تهران با حضور اعضای بخش ‌خصوصی و دولتی این کارگروه در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و پس از بررسی شرکت‌های راه‌یافته به مرحله نهایی معرفی صادرکنندگان نمونه امسال، اعضای کارگروه سرانجام ۱۵ شرکت از گروه‌های کالایی مختلف را به عنوان صادرکنندگان نمونه استان تهران انتخاب کردند تا در همایشی که به همت اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود، معرفی و از آنان تجلیل شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این نشست محمد لاهوتی، رییس دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۹۷ استان تهران، روند دریافت پرونده بنگاه‌های صادراتی و فرآیند بررسی و پایش هر یک متقاضیان این دوره را تشریح کرد و سپس اعضای کارگروه با بررسی فهرست راه‌یافتگان به جمع منتخبان دومین دوره معرفی صادرکنندگان نمونه استان تهران، ۱۵ بنگاه صادراتی را به عنوان برترین‌های سال ۹۷ برگزیدند.

همچنین ۵ شرکت نیز با کسب امتیازات مطلوب، شایسته تقدیر در مراسم معرفی صادرکنندگان نمونه سال ۹۷ استان تهران شناخته شدند.

همایش معرفی و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران، روز دوشنبه جاری با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، سرپرست استانداری تهران، رییس اتاق بازرگانی تهران، سرپرست سازمان توسعه تجارت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران، فعالان اقتصادی و صادرکنندگان پیشکسوت بخش خصوصی و نمایندگانی از نهادهای دولتی برگزار خواهد شد. این دومین دوره این همایش است که توسط بخش خصوصی و به طور مشخص اتاق بازرگانی تهران برگزار می شود.

این مراسم فردا دوشنبه ۱۹ آذر ماه از ساعت ۹:۰۰ صبح در محل هتل ارم تهران واقع در بزرگراه حقانی، بعد از کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *