تشکل تخصصی صادرات

استعفاى جمعى از كارمندان انجمن صنايع نساجى ايران در پى استعفاى دبير كل:

به دنبال استعفاى آقاى محمد مهدى رييس زاده دبير كل انجمن صنايع نساجى ايران، جمعى از كارمندان دبيرخانه اين انجمن در روز چهارشنبه مورخه ٩٦/٧/٥ عدم ادامه همكارى خود را با انجمن ، اعلام نمودند.?

استعفای دبیرکل انجمن صنایع نساجی ایران

مطلع شدیم که هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با استعفای دبیرکل با تجربه و تحصیلکرده خود آقای محمدمهدی رئیس زاده که به مدت بیش از سه سال در سمت فوق منشاء خدمات ارزنده ای برای اعضای این انجمن گردید و توانست با اتکاء به سوابق درخشان چهل و چند ساله خود در زمینه های اداری، مالی، امور بین الملل، بازرگانی خارجی و صنعتی و بانکی در بنگاههای بزرگ اقتصادی و با پشتوانه سه دوره عضویت هیات نمایندگان اتاقهای بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و ایران و قریب به سه سال دبیرکلی اتاق تهران روابط حسنه ای را با سازمانهای مختلف نظیر سازمان مالیاتی کشور، سازمان تامین اجتماعی، سازمان حفظ محیط زیست، سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، شبکه بانکی کشور، مجلس شورای اسلامی از طریق معاونت نظارت و کمیسیون های ذیربط و…. برقرار نماید، موافقت نمود.

چرا استعفاء

اینکه چه دلایلی باعث چنین استعفایی آنهم بدفعات گردد و از آن مهمتر چه دلائلی باعث موافقت هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران بصورت اضطراری با چنین عملکردی گردد، جای ابهام، تردید و سوال دارد که آینده بزودی پاسخ این سوال را خواهد داد.

به قرار اطلاع به دنبال وقوع این امر، اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان این انجمن نیز استعفای خود را به دبیرخانه انجمن تقدیم نموده اند. به هر روی ضمن آرزوی موفقیت برای دبیرکل مستعفی در سمتهای آتی، به ویژه مشاوره در امور بانکی اتاق ایران، آرزوی اعتلای صنعت نساجی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *