تشکل تخصصی صادرات
جشنواره ملی حاتم ( حمایت از تولید ملی )

با همکای وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و پس از برگزاری پنج اجتماع عظیم صنعتی و اقتصادی با موضوع توانمندسازی اقتصاد ملی، در نظر است ششمین گردهمایی بزرگ مسئولان دولت و مدیران بنگاه­های برتر اقتصاد ایران با عنوان جشنواره ملی حاتم(حمایت از تولید ملی) آدرماه سال جاری در مرکز همایش­های بین­المللی صدا و سیمای ج. ا. ا برگزار گردد.

این رویداد کشوری که با حضور حداکثری مسئولان نظام و مدیران برندهای برگزیده صنعت و اقتصاد ایران از ۳۱ استان کشور و با مشارکت دولت و مجلس برگزار خواهد شد، در نظر دارد با تمرکز بر محور ارزیابی نقش،‌ جایگاه و توانمندی­هاي بالقوه و بالفعل سازمان­های ملی و نیز بنگاه­های اقتصادی ایرانی در افزايش توليد ناخالص داخلی نسبت به معرفي و تجليل از مديران ارزش­آفرين كشور در بخش­های خصوصی و دولتی اقدام نماید.

از برگزیدگان که صلاحیت­ و شایستگی ایشان در همراهي با كشور در مقاطع خطیر و حساس اقتصادی بر مبنای اسناد بالادستی و سیاست­های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بواسطه اسناد مثبته و مشاهدات عینی احراز گردد، در قالب اعطاي دیپلم افتخار و نشان عالي درجه یک لياقت و ارزش­آفرینی ملی در سه محور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قدرداني خواهد شد.

ششمین گردهمایی بزرگ مسئولان دولت و مدیران بنگاههای برتر اقتصاد ایران باعنوان جشنواره ملی حاتم( حمایت از تولید ملی) آذر ماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

متقاضیان حضور در این گردهمایی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۲۲۷۸۵۱ تماس حاصل فرمایند.

[button size=’medium’ style=” text=’دریافت پیوست’ icon=’fa-paperclip’ icon_color=’#f6f500′ link=’http://examie.org/wp-content/uploads/2018/12/1542611083945r56u2bt5em7aslk7hs7u1fsgi2.pdf’ target=’_blank’ color=’#f6f500′ hover_color=’#003a62′ border_color=’#f6f500′ hover_border_color=’#003a62′ background_color=’#003a62′ hover_background_color=’#f6f500′ font_style=’normal’ font_weight=’700′ text_align=’center’ margin=’20’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *