تشکل تخصصی صادرات

هفتمین نمایشگاه چین و اوراسیا

این نمایشگاه در تاریخ ۳ تا ۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (برابر با ۱۳شهریور لغایت ۱۷ شهریور ۱۳۹۹) در شهر ارومچی چین و در فضایی به مساحت ۱۰ هکتار و ۱۲ بخش برگزار خواهد شد.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، سمینار همکاری های اقتصادی و صنعتی در حوزه های تجارت الکترونیک، حمل و نقل، نساجی و پوشاک نیز برگزار می گردد.

بر اساس اظهارات مقامات محلی در طی شش دوره برپایی نمایشگاه، بیش از پنج هزار شرکت از بیش از ۷۰ کشور توانسته اند حدود پنجاه همایش در سطوح بالا در زمینه های اقتصادی، تجاری، علمی و فناوری و غیره برگزار کنند.همچنین موفق به انعقاد قراردادهایی به ارزش یک تریلیون یوان در پروژه های داخلی و حدود ۳۰ میلیارد دلار در حوزه تجارت خارجی شده اند.

در گذشته نیز شرکت هایی از کشورمان در این نمایشگاه حاضر شدند. به دلیل اشتراکات فرهنگی کشورمان با منطقه سین کیانگ و استقبال مردم بومی این منطقه از محصولات ایرانی، این نمایشگاه می تواند محلی برای حضور موثرتر صادرکنندگان کشورمان در بخش های گوناگون تولیدی باشد.

به همین جهت از علاقمندان به حضور در این همایش درخواست می شود، جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه به آدرس زیر مراجعه فرمایند.

www.caeexpo.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *